onsdag 1 februari 2012

En elitmockare löser allt! Eller?

Idag hände en rad moment som normalt inte händer medans man mockar.

Det första var att det kommer in en kille i stallet och börjar tjattra om nån ny häst, jag hade långa ledningar och förstod först inte. Efter ett tag förstår jag att han menar att han ska sälja en häst (snacka om dörrförsäljare tänker jag). Efter ytterligare ett tag inser jag att han ev har hästen med sig så jag går ut och tittar. Mycket riktigt, där står ett hästsläp. Nu börjar jag fatta att detta kanske var planerat och att hästen faktiskt är inköpt (inte från en dörrförsäljare då) och ska vara här. haha, snabb tjej va??
Stuvar iaf ut hästen och hittar en plats till den. (Flytta häst A till C häst B till A och häst C får flytta helt)
Okej, försöker nu mocka på...
Nehepp, inte tillräckligt med skottkärror (hur ska man kunna elitmocka när man inte har de verktyg man behöver?) improvisera!!
Kör supreme-mockning med två personer i varje box, går fort och är klart roligare.

I stallet har vi ett band under golvet som tar ut gödslet så vi slipper springa ut och in med kärror, detta är ju en magisk uppfining DÅ DEN FUNGERAR!! Det gjorde den inte idag upptäckte vi efter att vi tömt massa bajs i luckan. Jahapp, bara att skotta upp allt igen... Suck, en elitmockare kämpar på...
Bortsett från detta och några (en hel del faktiskt) mindre konstigheter gick dagen och vi blev klara då vi skulle!!

Så himla elit!!!

Keep on mocking/ Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar