tisdag 24 januari 2012

Sjukskriven elitmockare

Tjo!
Sjukskriven å sjukskriven... Febern från igår kväll hängde kvar imorse och då är det inte så lämpligt att mocka järnet så då vart det bara att sjukanmäla sig. Det är lite klurigt det där med att sjukanmäla sig, speciellt när jag måste sjukanmäla mig direkt när jag vaknar, och jag går upp klockan 5... Hur många vill bli väckta då egentligen?

Kastade iväg ett sms till ena big boss samt till en av elitmockarna som inte hänger här (nu blir det svårt att gissa eftersom vi är tre som jobbar i stallet och jag å Annika bloggar här!!!!!) sen somnade jag sött i sängen och sov några timmar.

Hänger kvar hemma imorgon också då jag inte har kunnat äta under hela dagen och febern hänger kvar = sliten as hell. Men på torsdag räknar jag med att elimocka igen! Ska försöka komma på en massa roligt här så länge!

Keep it real and stay healthy!

//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar